and so it goes on, day by day


Då vart det slut. Inget nytt från Hogwarts att se fram emot. *snyft* Men filmen var riktigt bra! Fast jag tycker ju alla HP-filmerna är grymma i och för sig. Dock tyckte jag att slutet var lite dåligt gjort, jag hade sett framemot det så himla mycket så jag blev lite besviken menmen jag ska inte skriva för mycket om filmen med tanke på er som ännu inte sett den. Det var däremot härligt att få spendera lite tid men några av tjejerna från högstadiegänget, vi träffas alldeles för sällan numera enligt mig. Men det blir väl så antar jag, det händer så mycket runt omkring. Nej nu har lilla söta Emma somnat borta på soffan ska inte sitta här och knappra mer. Känns dumt och störa hennes sömn, har dessutom mycket att stå i under morgondagen!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett bra tag nu och måste verkligen säga att du uttrycker dig otroligt bra =) Hoppas du vill följa min också på bloglovin...Kramar ha det bäst!!!!

2011-07-16 @ 18:26:49
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Borderline & Jag

Sv; Tack desamma =)

2011-07-17 @ 13:57:25
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0