been down this lane so many times before and i told myself I would do it no more


Sitter i min gamla klasströja och myser. Sjukt skön är den! Vädret är inget roligt alls och jag är jätteförkyld. Grrrreat! Försöker just nu skriva ihop en ordentlig handelslista för jag och Emmish drar snart iväg till City Gross, ossa ossa! Harry Potter premiär idag och jag ska inte se den, fett illa gorilla! Vet inte om man ska skratta eller gråta till att sista filmen nu har släppts, nu äre sluuuut. *snyftar* Man har ju växt upp tillsammans med Dumbledore's armé litegrann. Läst alla böckerna, sett alla filmerna. Förrutom den sista såklart. Den ska ses på fredag med Girlsen! I've got high hopes! Nej nu ska leta upp ett par strumpor, skriva klart listan och sen iväg till CG.
Ha en meningsfull dag!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0