keep it up, never stop!


Jessicas bild som jag tog mig friheten att redigera lite, hihi

De har länkat en massa filmer till mig under kvällen som dom har spelat in och de fick mig att skratta mer än en gång! Fick mig också att inse hur mycket jag saknar Jessica och Malin som bor i Långtbortistan. Trots vissa omständigheter så är jag sjukt glad över att få ha lärt känna dessa filurer. Det var dock alldeles för längesen vi sågs, blir inte så ofta längre tyvärr. Men snart så!
Kolla gärna in deras gulliga bloggar! Jag läser dom varje dag kan jag meddela, sjukt underbara tjejer! Keep it up girls :)

Kommentarer
Postat av: Maallan

Aw, fy vad gulligt av diiig!!! Följer din blogg också och saknar dig en massa!! :D <3

2011-07-06 @ 21:24:41
Postat av: jessica

Aw! pluttan då! :D <3 Vi saknar dig också! vi har pratat om dig en del, och bara: " Vi måååste träffa hanna snart!" haha! :D You're wonderful hansipansi!

2011-07-07 @ 10:33:56
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0