a day without laughter is a day wasted


Ojojoj idag har jag varit duktig. Jobbat en timme extra, kunde ju inte lämna jobbet halvklart. Dock har det resulterat i att ryggen värker, har oljat trädäck i några timmar. Skulle egentligen till Lomma med några fina kompisar men jag har liksom ingen ork i kroppen, är väl fortfarande helt slut efter Gullbranna eller nått. När jag kom hem upptäckte jag att huset behövdes städas, så jag har dammsugat litegrann men eftersom jag har tagit i sönder dammsugaren gick det inte så bra...den sög typ upp sig själv till slut. suck. Huset är lite renare iaf men jag är fortfarande lika seg.Kanske ska sova en stund. Nic kommer hit senare med lite film och ska försöka muntra upp mig därav fina bilden. Haha ha en fin dag allesammans!
pussss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hoppas han gör dig superglad, vill också träffa Nickie! ;)

sv: böla inte!! :D haha, ja vi MÅSTE träffas men som sagt, jag har jojo kort och är ledig nästa vecka!! :D

2011-07-12 @ 23:43:38
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0