early morning while the city sleeps


Hade som sagt lovat följa med Ebba på loppis i Lund tidigt, tidigt! Jag försov mig. När klockan ringde 06.20 fattade jag ingenting. En stund senare kollade jag på klockan av någon konstig anledning. 06.52! Mitt tåg skulle gå 07.20 från stationen och det tar en kvart att ta sig dit med mopeden. Ibland tror jag faktiskt att jag är superwoman för tro det eller ej men jag hann! Tror dock jag hade Gud på min sida för moppeturen som brukar ta ca 12min gick idag på knappt 9min, buhyaah! Vi tog oss ner till esplanaden och fyndade lite grejer på loppisen. Min loppispremiär och Ebba tyckte jag skötte mig bra, score! När vi fyndat klart satte vi oss på Espresso house och käka frukost. Väldans mysigt! När vi fått krubb i magsäckarna gjorde vi Lund. Gick runder tills klockan slog 13 då vi åkte hem igen. Galet mycket man hinner med om man går upp tidigt. Det var finfint att träffa bästaste Ebba igen, vi hade en del att ta igen så mycket prat blev det. Nu ska jag nog ta mig en tupplur innan jag bör ge mig iväg in till byn för att laga tacos till mina fina ungdomar haha.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0