visst du kan skratta och låtsas som ingenting men jag vet allt om dig för du har varit min



jahapp dags att packa igen då, klockan är nu 01.24 och min väska är inte ens nära färdigpackad. Jag drar hemifrån klockan 10 imorgon! ÅRH! Varför kan man inte proppa ner hela garderoben i en liten minibag och sen bara pysa iväg....det hade jag gillat. Jag har iaf skrivit en packlista för att inte glömma något, hatar känslan av att man glömt något. Fast jag är ju faktiskt ganska taggad ändå. Vart ska jag? Jo det ska jag tala om! Jag och gänget ska dra iväg på festival en bit utanför Halmstad, Gullbrannafestivalen. Var där förra året och blev muchos nöjda så nu är det dags igen, YIIHAA! Ush måste sova, får väl packa klart imorgon istället. Uppstigning klockan 8 SENAST!
pussss


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Tryck på femte stjärnan, skriv in koden & klicka på "rösta här"...Är otroligt tacksam! ^^

Snälla, ignorera inte detta. <3

2011-07-07 @ 02:21:38
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0