borta bra men hemma bäst


Okey så jag är finally hemma igen efter en vecka på Cypern. 35 grader i skuggan är najs men jag tål det inte riktigt, jag är inte gjord för så varmt klimat. Veckan har flygit förbi och allt känns som en enda dag. Gick upp halv 9, satte upp håret i en knut drog på mig ett par shorts och linne. Dags för frukost, fede buffé eftersom vi hade all inclusive. Efter frukosten var det bikinin som gällde, bada i poolen, sola, bada lite till sola, gå ner till havet, bada, sola och sen var det lunch efter lunch var det samma visa igen...bada..sola..bada.  På kvällen skulle man klä upp sig lite smått så då släppte jag ut håret , målade lite färg på öganfransarna drog på mig en klänning och gick ner och käka. Kände mig allmänt snygg och det tyckte nog de cypriotiska kökspojkarna också eftersom de log med hela ansiktet, frågade hur min dag varit och önskade mig en Bon appetite och följde mig med blicken medans jag gick tillbaka till min plats. Haha finfint (Y).
Dock sjukt skönt att vara hemma, nu blir det att packa om och dra iväg till Åhus där gänget har firat midsommar i en stuga. Uppdaterar mer sen med bilder och grejer är lite stressad just nu därför det blir lite halvdant.
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0