how does it feel, to be on your own



Okej, jag ska bekänna en sak. Jag är fruktansvärt dålig på att packa. Hur gör man?! Alltså att vika och lägga ner i väskan klarar jag av men att välja ut kläder i förväg som jag ska ha på mig...DET GÅR JU INTE! Jag är impulsmänniska in i benmärgen när det gäller kläder, jag tar på mig det jag känner för att ha på mig just den dagen. Att välja ut i förväg är ju skitsvårt, olika kombinationer av kläder och accesoarer...som att lägga pussel i mörkret. Men jaja jag får väl ge det ett försök till. Jag har ju inte direkt något val. Så som ni förstår kommer ni se mindre av mig här på bloggen ett litet tag framöver men jag kommer tillbaka, promise!
Nu ska jag leta upp något annat än den här oversize skjortan jag sprungit runt i hela dagen, ska grilla hos mormor och morfar ikväll eftersom mormor fyller hela 61 år. Fina mormor, grattis!
såklart spelas Bob Dylan i mina högtalare, det är fint det!
 
push play and let the music flow!
pussss

Kommentarer
Postat av: ETKM

Ha det riktigt bra på Cypern, och se till att sola lite för mig med ;)

See ya soon darling!

2011-06-16 @ 18:57:39
Postat av: Ebbis

Ha en toppenfin resa Pappis!! :D

http://open.spotify.com/track/2z0VCoSVUUNdi0MzLAf16Y

2011-06-16 @ 20:56:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0