life is like a box of chocolate you never know what you gonna get




Drog in till Hässlehåla vid 13 tiden för att käka på Wokhouse med Niclas och några av hans kompisar. God mat, roligt folk och en teletubbie. Alltid roligt att träffa nytt folk. Alla var siesta! besökare, åh vad jag också hade velat vara där! Men jaja det finns så mycket annat jag vill att mina money ska räcka till så siesta! hamnade för långt ner på prio-listan. Idag har jag iaf hört dunket från konserterna och pratat med en massa siesta! människor. Efter lunchen följde jag med Nic till Pannkakskyrkan och stod där fram till åtta på kvällen. Pannkakskyrkan är olika kyrkor i stan som gått ihop och bjuder folk på pannkaka och kaffe, gratis! Under hela helgen står dom utanför festivalområdet och bjuder folk på pannkakor och är öppna för samtal om tro och livet i allmänhet. Sjukt bra grej! Det var roligt att få va där och hjälpa till lite.
Jag drog sen vidare hem till Gustav för grillning med gänget. Mina ben blev sönderätna av myggor. SUCK.
Well, det var min dag. Imorgon är en ny dag och jag har absolut NOLL planer för dagen. Läskigt. Jag är inte van vid att ha en lördag helt fri, det känns sorgligt. Ahja jag hittar nog på nått.
Ha det fint!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0