she's been trying to keep it up but your words are not making it any easier




för en timme sen smattrade regnet mot mitt fönster och det blixtrade till med jämna mellan rum. jag tycker sånt väder mest bara är mysigt. jag borde verkligen sova, skola imorgon. fast i och för sig alla betyg är typ redan satta. meningslöst. inga höjdarbetyg heller och det gör lite ont ibland att inte vara så duktig längre. men nu är sommarlovet inom räckhåll, tre dagar kvar. det ska jag nog klara av. har haft tankar på att byta, göra något annat. något som är mer jag. men vad tusan skulle det vara, haha. ärsh två år till på plugglinjen ska jag nog klara av. att betygen inte blir särskilt höga får vara skit samma man kan ju inte vara bäst på allt....fast något hade ju varit ganska smickrande. har jag sagt att jag är en hopplös medelmåtta. jajemen.
nej nu borde jag verkligen sova innan jag börjar skriva något djupt och alldeles för personligt. jag orkar nog inte ens gå ner och borsta tänderna. wow. det händer aldrig annars. sjukt osammanhängande.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte alls nån medelmåtta, du bara tror det för du går i en elitklass ;)

2011-06-07 @ 17:14:26
Postat av: Mallan

sv; jag vet ryggen är skitsnygg i denna klänningen.. kan oxå bero på att den var finnfri då! ;) men annara gillar jag den! tack!



medelmåtta... vet hur de känns! de e vi det! men behövs väl några sådana oxå! i en bygg-klass hade vi varit bäst! :D

2011-06-07 @ 23:13:59
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0