they call us freedom just like a wavin flag


ÅÅÅHH SOMMAR SHALALALAAAA SOMMAR!
SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR
förlåt men jag är så GALET GLAD över att det är sommarlov! Visst har jag haft ett bra år, ett lärorikt år, ett jobbigt år, ett händelserikt år, ett hemskt år, ett underbart år men jag är så glad att det är över och att jag nu kan njuta av nästan 10veckors total frihet! Hur firar jag detta? Jo i mukiskläder, med en stor portion god mat till min fina sommar lista --> summerish OCH ett stort glas MJÖLK. CHEEERS!
Ska förmodligen iväg och grilla med klassen sen, eller ja dom gör det nu men jag behövde hem om och sen har jag musikskolan tjugo över fyra, får inte missas igen!
Det regnar, hostan sitter kvar och det gör ont i varenda liten magmuskel när jag hostar pga träningsvärk från utsparken och träningen i tisdags, jag har sovit 3h inatt och jag känner mig inte helt kry men jag är så glaaaad!
Jag vill önska er en GLAD SOMMAR!
pussssss

Kommentarer
Postat av: jessica

Yaaay, sommarlooov! :D Vi får ses på lovet du! :D snyggt nagellack!

2011-06-09 @ 22:11:35
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0