through good times and through bad times

för att korta ner dagen i fyra punkter så har jag:
* sovit
* skalat potatis
* strykt kläder
* snackat bull och krängt chips med Emma och Cattyz
Mycket givande dag måste jag säga, okej kanske inte de tre första punkterna men den sist nämnda! Det är skönt att få träffa girlsen ibland, har hängt ihop sedan förskolan. Det är ganska lång tid det! Härligt med vänner som håller. Slänger upp en bild med värsta sämsta kvalitén men titta så söta vi var för sådär 5år sedan och skulle iväg på ett borgen-disco. HAHA, det är minnen det! Jag tycker mycket om dom, mina små flickor!


Kommentarer
Postat av: ETKM

ÅHHH! Det var mycket trevligt!! Så himla härligt att träffa er :D Man blir så glad!!

2011-06-14 @ 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0