to cool for school or maybe to school for cool


Fick tillbaka np i matte b idag, jag kan säga att jag blev glad och nöjder. Som jag har slitit med matten nu på slutet, då känns det så gött att sätta det där vg:et på provet och visa att jag kan minsann! Jag minns hur depp jag var när jag fick den där ig-varningen som blev min andra i början av terminen men nuså! Vg i slutbetyg, aaaaahh känns bra (y) har Niclas att tacka faktiskt, får hitta på något bra sätt att ge killen credit.
Den andra ig-varningen gällde franskan och ni som känner mig vet ju varför det gått som det gått med den biten. Men jag har faktiskt lyckats att skrapa ihop ett G i franskan och det är så fruktansvärt skönt, nu får jag mina poäng! Däremot tänker jag icke fortsätta med möget, utan till hösten blir det italienska för mig! Får väl se hur det går, det blir en il-kurs också vilket gör det hela svårare. IL står för individuellt lärande och kursen är efter skoltid, göttish! Men jag vill läsa ett språk, jag måste läsa ett språk och jag har inget annat alternativ sugigt men det får gå!
Gymnasiets första år har varit jobbigt, sjukt jobbigt, hela detta året har varit jobbigt. Skönt att det är över, allt. Tvåan kommer bli värre men då tar vi nya tag med nya krafter!
Bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0