there's a big city in my pocket







Jag och Ebbish drog iväg till Malmööö efter skolan eftersom vi slutade redan 11. Vi köpte vars ett par skjorts och ett linne, jag införskaffade även ett nytt nagellack till min samling. Bra köp! 
En tjej som jobbade inne på Gina Tricot sa när jag skulle gå in i provrummet "Vad fin du är i den där klänningen, du passar jättebra i den!" och klänningen är inte köpt på gina utan på H&M. Jag blir så glad av sådana random kommentarer, det gör mig lycklig! Var frispråkiga!
Vi satte oss sedan på en grönplätt på Gustav Adolfs torg och diskuterade livet medans vi drack is-chai och kaffe. Rätt så fint! På vägen hem mumsade vi sedan i oss en liter jordgubbar. Kort och gott har jag haft en väldigt väldigt trevlig dag. Fick även träffa söta Nelly en stund, det uppskattas!
Som sagt en väldans trevlig dag!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Ingela, Trebarnslandet

ÅÅÅ jordgubbarna ser goda ut!! :)

2011-06-08 @ 12:56:19
URL: http://trebarnslandet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0