all good things comes to an end

Sitter på historia lektionen, de pratar om att vi ska göra nån slags teater. Jag lyssnar inte riktigt. Knarkar weheartit , kan inte riktigt fokusera. Alldeles för trött. Just nu vill jag bara krypa ner i soffan under en skön filt och sätta på en film och bara koppla bort allting. Ebba gav mig en film hon tyckte jag skulle se, Amelie från Montmartre, men tiden räcker inte till. Idag blir det förmodligen mest plugg, plugg och plugg. 
Det hade varit skönt om det fanns en off-knapp till mina tankar också, det hade underlättat en del. Men nu är det som det är. Onsdag idag, halva veckan har gått. Jag är iaf positivt inställd till helgen (y)
Hoppas ni har en riktigt bra onsdag!
pussssss 

Kommentarer
Postat av: Linda hill .

- Kul! :D weheartit är bäst! Suck bara att datorn är så seg för alla miljontals bilder man har sparat! :P

2011-03-30 @ 11:24:47
URL: http://lindahill.blogg.se/
Postat av: Pappskalle

Oj, de blev mycket pappskallar, filmen e jättesöt så du har något att se fram emot de vill ja lova (:

Polkagrisar och gummistövlar i nästa vecka!

sov gott

2011-03-31 @ 20:32:53
URL: http://pappskallarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0