life is life, nannaanananaaa

vid middagsbordet berättar lillebror om en serie han ritat på bilden som handlar om ett muterat ägg som kläcks och ut kommer en orch.
Mamma säger "du har spelat för mycket wow"
Lillebrors kompis "Nej men wow är mer verkligt, där kan man prata med grisar"
Hahahaa, ibland blir det lite fel.

Känns inte alls bra att vara megaförkyld, hängig, trött och illamående när man ska åka hemifrån vid 6 imorgon för att åka till Stockholm. Skolresa med båda Int-ettorna. Ska besöka riksdagen, expressen, svt, tusen museum och massa annat. Jag vill, jag vill, jag vill!
Väskan är nästan färdigpackad, jag SKA åka imorgon. No mather what, haha. Så typiskt mig att bli sjuk precis innan jag ska åka ivåg nånstans, det händer nästan alltid.
Så detta blir förmodligen mitt sista blogginlägg på sådär en vecka, bara så ni vet.
Nu ska jag packa ner det sista och bli friiiisk!
puss på er!

mina fina klassiskompisar som invaderar Wayne's coffee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0