come let's pray for the weekend babe

Näe det blev inga bilder igår. Satt inte vid datorn alls faktiskt, duktig Hanna! Jag spenderade min lediga dag med att sova, kolla på en film och plugga matte (y) Hann inte med mycket mer eftersom jag skulle vara i kyrkan redan halv 6 och repa. Hade ett riktigt bra ungdomsmöte igår med mycket lovsång och bön, precis som det ska vara! Gustav predikade också, fett bra stuff om att man måste be mer! Halv 12 drog jag och grabbsen sen vidare hem till Gabbes källare. Gabbes mamma bjöd på te och kex, hon är så snäll hon!
Och nu ska jag borsta tänderna och sen iväg på övningskörningskurs, äntligen! Snart snart snart ska jag få börja köra :D
Ikväll blir det hem till Nisse för att fira hans birthday, det blir nog riktigt bra tror jag. Så som ni förstår det är fullt upp just nu! Men ska försöka hinna med att blogga lite emellanåt också.
Ha en fin helg!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0