I wanna shine in your glory


Hem-arbete på matten vilket innebar en timmes sovmorgon, Hanna lyckades ändå komma en halvtimme sent till samhällslektionen som innehöll repetering om EU. Lunch, tonfisksallad med tyrolersås, får mig att tänka på den där låten "du borde köpa dig en tyrolerhatt bara därför att köpa dig en hatt!" Efter lunch betygssamtal i svenska, mitt betyg var ganska självklart eftersom genomsnittet på allt jag gjort inom svenska a har resulterat i vg. Ingen ny information där inte. Alltså har dagens skoldag känt himla onödig.
Jag hängde sedan med Ebbish på stråhattsjakt utan lycka. Vi gav upp och drack te istället och diskuterade grundligt nya numret av SOLO tuggandes på vars ett jätteäpple, ibland känns de där tjejtidningarna så korkade!
Vid 4-tiden var det som vanligt repning med bandet i kyrkan, och idag gick det riktigt bra! Även om Gabbes elgitarr överröstade min vaga röst totalt, skönt att slippa höra sig själv bara ;)
Nu piskar regnet på mitt stackars fönster och jag sitter i min randiga soffan inlindad i en röd filt, ganska mysigt! Saknas bara lite gott sällskap men jag har det rätt bra ändå jag har ju facebook-chatten! HAHA!
Hoppas ni har en riktigt skön måndagskväll och blås inte bort är ni snälla!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0