rolling on the river



Färgen i ansiktet börjar sakta återkomma och idag lyckades jag behålla frukosten. It gets better! Hoppas på att vara helt återställd tills imorgon!
Sitter och förösker lära in mig låten jag tänkt spela på fredagens esv, sceniskt framträdande är en del av kursen så vi måste framföra något. Wish me good luck!
Det är rätt skönt att gå hemma på sätt och vis, jag har inte borstat håret på evigheter och sminket har inte heller blivit använt. Jag bara glider runt i mjukis hela dagarna, (y). Fast igår var det faktiskt mest bara drygt för det enda jag kunde göra var att ligga ner. Orkade knappt sitta upp. Idag kan jag både gå och sitta upp.
På spotify spelas Tina Turner, hon är bra hon!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0