one big happy family


Nelly visar stolt upp att hon gillar jordgubbar, de andra gubbarna ser inte lika muntra ut

Jag och JK med den underbara pannacottan!

Johans underbara skratt, Klingan alltid lika glad ;)

Vad händer här? Jo Gabbe fes....

pittögd?

födelsedagsgrisen chillar med damen på skärmen

he's kinda handsome

ja må du leva, ja må du leva! and so on, you know the lyrics

lille David, har alltid något att visa

Davidarna hade en fight om rosen, här säger Anevik " Jag vill inte ha den sa jag ju!"

mer update om Nisse's sweet sixteen, as I promised! Långt ifrån alla bilder men en liten inblick i min lördagskväll iaf. Bara så ni vet så är det här världens härligaste gäng! Vi är sjukt tighta och har alltid roligt vad vi än gör. Thank you God!
När jag var liten bad jag till Gud om att jag skulle få ett sånt där härligt kompisgäng med både tjejer och killar som dom alltid har på film, och titta! Nu är jag 17 bast och har tom ett bättre kompisgäng än vad dom hade på de där filmerna ;)
Matt 7:7-8  "Bed och ni skall få, sök och ni skall finna, bulta och dörren skall öppnas för er. Ty var och en som ber, han får, och den som söker, han finner och för den som bultar ska dörren öppnas"
pussss

Kommentarer
Postat av: jessica

Hahaha! jag tycker lätt att du borde klippa ut dig själv på den dära pittögda bilden och ha den som profilbild!! ;D haha!

2011-05-31 @ 21:51:19
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0