weird is all I got, that and my sweet style


Kvällen spenderades som sagt i hembyggdsparken med några fina Intare, muchos trevligt! Det blev grillning, ank-jagande, Siesta pepp och fina skratt. Hade tänkt bjussa på några pics men glömde usb-sladden på nedervåningen och jag har inte orkat gå ner och hämta den. Men som ni förstått är jag ledig imorgon så då kommer det säkert upp några bilder. Nu sitter jag i min pyjamas invirad i en filt och lyssnar på lugna favoriter, ganska så mysigt! Men här har jag suttit ett tag, sängen känns lockande särskilt eftersom jag får lov att ligga kvar där även efter kl 6 imorgon. Så underbart, nästan så att man ska låta klockan ringa bara för att få den där sköna känslan av att stänga av skiten och somna om igen! Finns inget bättre. Påminn mig förresten om att jag måste plugga matte imorgon, det där matte b provet ska jag bara klara av! Det är det enda jobbiga kvar i skolan, nationella i matte b. BLÄÄÄÄ! Annars är det bara uppspelning av historia-pjäsen och tips-runda på samhällen. Två lite udda prov men så blir det när lärarna frågar INT1a hur de vill bevisa sina kunskaper.
Nej, sängen var det ja!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0