but the sun is still shining so what is there to shout about

Varenda rörelse jag gör värker i min mage, varenda! Jag skojar inte när jag säger att jag knappt kom upp ur sängen imorse. Träningsvärk är inte att leka med, det gjorde ont redan igår men idag är jag helt handlingsförlamad. Så går det om man latar sig för mycket. Trots det så tvingade jag mig själv att gå en runda med mamsen, det gjorde ont och nu ligger jag här i min soffa och tycker synd om mig själv. Dessutom har jag typ tusen engelska glosor jag aldrig tidigare hört talas om, dessa ska jag kunna på måndag. Utöver det har jag en hel bok att läsa ut också. Usch vad det är synd om mig tur att Josse berfriar mig från läxorna ikväll iaf. Jag har något att se framemot!

Josse och jag på en julfest 2007

Kommentarer
Postat av: M*

- fin bild!

2011-11-12 @ 19:13:14
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: alexandra ekstrand

skönt med träningsvärk! :)

PUSS

2011-11-13 @ 16:18:18
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0