flyger iväg som ett pappersflygplan

Käkade chokladtårta till frukost och pizza till middag. Till kvällsmat hade mamma gjort potatis- och purjulökssoppa, detta var min favoritmat som liten. Vilken femåring önskar potatis- och purjulökssoppa när mamma säger "idag får du bestämma mat barn lilla"? Uppenbarligen jag, men det är gott. Inget snack om saken! För övrigt har jag firat min första advent i kyrkan, mysigt. Julmarknaden blev inställd pga lite blåst, hö hö. Det blåser rätt rejält, ett under att vi fortfarande har ström i huset! Yeah annars har jag mest druckit glögg idag. Nu ska jag jobba på min uppsats, vilket underbart inlägg!

nej riktigt så illa är det inte men lite kul...haha...

Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHAHAHAHAHA!! Alltsåå.. jag älskar dem!

2011-11-28 @ 19:35:48
URL: http://malinyman.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahaaha, STRÖM! :D

2011-11-29 @ 19:28:19
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0