I would like to buy a hamburger

Varit i malmö hela dagen, det var trevligt. Har tagit foto på random folk, ätit tre hamburgare, spillt ner mina byxor helt utan att märka det, skrattat, kramats och träffat fina människor. Bra dag. Hade dock behövt vara hemma och plugga men jag menar det är ju bara lördag en dag i veckan! När jag kom hem hade fina familjen hängt upp nya gardiner och satt upp ljusstakarna, så mysigt! Jag älskar verkligen juletid, den mysiga känslan är speciell. Btw har du hört Timbuktus version av "Kom och håll om mig"? Bra låt det där. Nu ska jag snart sova, första advent imorgon vilket innebär sjunga i kyrkan. Ska försöka komma upp tidigt för att plugga innan, får väl se hur det går! Ni får nöja er med en gammal men ack så passande bild, darför att jag helt enkelt inte orkade ta med min kamera. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0