it's been a year since I let you in my life but you've been gone for a while now and i think we both want it that way


På denna dagen för exakt ett år sedan hade jag på mig mina svarta fake glasögon.
Jag gick i pappas gamla slitna jeans och en lila halsduk.
Dagens slagord var "vad gör vi, nu kör vi"
Jag minns att vinterns första snö föll från himlen när jag gick till skolan.
Jag var glad och förväntansfull, det var en fredag.
Jag var så ovetande. Jag hade mycket framför mig.
När jag ser tillbaka på året som gått känns det overkligt.
Så mycket som hänt, så mycket jag har förändrats.
Blivit starkare. För det är sant som det sägs "det som inte dödar dig, det styrker dig"
Men jag skulle inte vilja göra om de där 365 dagarna.
Inte för en sekund men kompis jag mår bra nu.

Kommentarer
Postat av: jessica

you'll get stronger girl!

2011-11-23 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0