jag vill göra allt det där jag inte hinner med

Just nu vill jag bara gå ut skolan,
skaffa en gullig lägenhet dit alla känner sig hemma,
starta upp världens mysigaste café som vi kallar "Hanna och Josefines"
och gifta mig med en man som jag verkligen älskar.
Är det okej?
Får jag lov att drömma så?
Eller måste jag plugga röven av mig för att få skyhöga betyg, utbilda mig i tusen år, vänta med att skaffa man och såntdär för att vara en modern kvinna som ska satsa på karriären. Jag vill inte det. Jag vill annat och jag tycker att mina drömmar är lika bra för det. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jessica

You will do that someday! :D hihi! och tiden går så sjukt snabbt, du är ute ur skolan innan du ens hinner ana de ;D så jobba på och look forward!

2011-11-23 @ 11:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0