come together


Taco-time! Spenderade hela dagen i kyrkan och drog sedan iväg till JK för att hänga med skönaste tjejgänget från högstadiet. Hela gänget var inte samlat men det blev en mysig kväll ändå och jag skrattade gott. Jag är glad för att vi fortfarande håller kontakten och jag tycker om dom en väldans massa. Men nu borde jag nog sova faktiskt har åkt på en rejäl förkylning vilket inte alls är lägligt just nu, jag har en massa grejer jag ska göra på lovet!
Jaja, lite sömn så blir allt säkert mycket bättre...
Godnatttttt

Kommentarer
Postat av: Emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma

Hoppas inte att det är jag som har smittat dig ^^

Ellerhur, jättemysigt att vi trots allt håller kontakten litegrann!

sov så gott och stressa inte ihjäl dig under lovet.

Puss :*

2011-10-31 @ 02:21:50
URL: http://hagerklint.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha oj, skumt att se mig själv så med mörkt hår. MER SÅNT!

Hade super kul ikväll ju. Vi får skärpa oss med det här med kontakten alltså!!!! :)

2011-10-31 @ 02:44:52
URL: http://nattstad.se/Moaphlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0