jag kan i alla fall alltid le hur hårt vinden än blåser


Asså jaa kvällen har varit riktigt rolig! Trots att vissa i vårt kärngäng var frånvarande. Ett härligt gäng från Eslöv kom och gästade oss, aldrig träffat dom tidigare men ack så gott vi skrattade haha! Att skratta var precis vad jag behövde, det är som terapi. Jag vet jag suger på det här med att blogga, i alla fall för tillfället. Lovet är helt fullbokat, jag skojar inte. Visst det är kul, jag är taggad men stressad. Hade varit skönt att bara få ta det som det kommer. Sova ut ordentligt och känna att den här dagen är min. Idag får jag göra precis vad jag vill och ingen förväntar sig att jag ska göra något. Men ja det får väl bli någon annan gång helt enkelt. Jag hoppas innerligt att allt är bra med er fina människor som orkar bläddra i min blogg dag ut och dag in och jag önskar er världens bästa lov!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0