JAG PALLAR INTE!

Asså ni förstör mitt liv. Håller mig ofokuserad, skriver till mig, lägger ut bilder, kontaktar mig. SLUTA UPP! Ni är inte bra för mina studier, den här relationen som vi har utvecklat är osund. Jag får kramper i magen av allt skratt! KRAMPER! Ni stör min koncentrationsförmåga, genom att skriva en massa roliga saker på facebook. Inte okej! Ger mig komplimanger som får mig att tro att jag är nått, kan ni ge er?! JAG BEHÖVER FOKUSERA PÅ MINA STUDIER. Man skulle ju kunna tro att avståndet skulle hindra er från att ta min uppmärksamhet, men ICKE! ÅÅÅRRRRHHHH JAG........TYCKER HEMSKT MYCKET OM ER!
ni vet vilka ni är och jag vet var ni bor, utgår!

photo by: Jessica

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ibland känns det som att du faktiskt vill att jag INTE SKA LYCKAS med någonting.. eftersom att du sitter och håller mig uppe, hindrar mig från att göra det jag borde!!!! ;O

men jag tyyyyckeeeer ooooom diiiiig! ;*

vet du verkligen var jag bor...? helt säker?

2011-10-07 @ 09:46:43
URL: http://malinyman.blogg.se/
Postat av: jessica

HAHAHHAHHAHAHHAHA.. GAPSKRATT ÅT DENNA TEXT! hahaha! Duuuuuu.. då kan jag säga att DU förstör mitt "lägg-dags-schema" SÅ DET SÅ. Det är fööör intressant att sitta uppe på facebook och läsa alla fjantiga kommentarer. Därför går jag aldrig och lägger mig.. igår blev det halv 12. Hör du det?! HALV 12. Älskar dig ändå.

2011-10-07 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0