en såndära studiedag


trädet utanför mitt fönster
Jag tror ni har förstått vid det här laget att jag älskar hösten. Gå runt i en stor fet stickad tröja bland trädens vackra färger och låta solen värma mitt ansikte. Jag gjorde faktiskt precis det idag, vädret har varit underbart! Ebbish var här en runda på eftermiddagen och vi påbörjade vårt historiaarbete. Vi kom en bra bit men Vietnams frihetsrörelse gjorde det lite svårt för oss, den är inte helt enkel att förstå sig på. Nu borde jag kämpa vidare med spanskan, företagsekonomi och lite matte.
Have it your way!

Kommentarer
Postat av: ELIN

sv: tack så mycket! :)

2011-09-26 @ 21:38:27
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0