make them wonder why your still smiling, that's true greatness


Måndagar är inga roliga skoldagar. Mådde lite sådär illa gorilla imorse, det håller i sen igår.  Men det går inte att missa för mycket i skolan, var hemma en dag förra veckan det får ju räcka för den här terminen liksom. Så nu sitter jag här på min vanliga måndagshåla. Har varit jätteinaktiv. Skrivit tre meningar på samhällsarbetet om Indien. På en timme. Jag gillar inte att sitta i klassrummet och plugga. Vilket är synd för det är lite det som är grejen med programmet att vi har vårt klassrum och egen arbetsplats där vi ska kunna jobba undan alla våra läxor under håltimmar och längre raster. Men det funkar inte för mig. Jag vill sjunka ner i min soffa, pumpa musik i öronen i min ensamhet. Då pluggar jag som bäst. Men jaja det är bara att ta det som det är. Får göra mitt bästa och skärpa självdiciplinen. Ska följa med Emmizpemmiz till tandläkaren efter skolan, hålla henne i handen så det ska nog gå att ta mig igenom den här skoldagen med. Gotta keep the good work up!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0