om du hade sett mig nu


Jag är nervös, riktigt nervös. Jag ska besöka frisören imorgon klockan 10. Det har jag inte gjort sedan.....jul. Befarar att allt kommer åka av. Jag som sparat sen sjuan då jag fick för mig att klippa page. Det har äntligen börjat bli långt men slitet är det. På tiden att jag klipper det, skäms nästan. Tog några bilder för att jag ska minnas hur långt det var innan saxen släpptes lös. Jag ska i ärlighetens namn berätta att jag aldrig haft längre hår än såhär så jag är riktigt stolt! Får väl se vad som händer med det imorgon....to be continued!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Argh nu blev JAG nervös! Oj oj , men det kommer bli snyggt ! :D

2011-09-03 @ 11:50:46
Postat av: Anonym

Det var mallaaakish

2011-09-03 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0