so i've learned how to smile in good days and in bad days, there's always some reason to be happy


Har haft två lektioner idag. Svenska 8.15-9.15 och engelska 13.45-15.30. Kändes jättelönt verkligen. Enda anledning till att jag åkte till skolan var för att jag behövde räkna matte och den lektionen blev inställd, typiskt. Men jag pluggade faktiskt en del spanska och engelska under min feta håltimme. Jag och Ebbish drog ner till stan för att fixa paketer och ett par nya örhängen blev det för min del. Silverfjädrar från Glitter 49kr!
Nu ska jag nog träffa nicpic en stund, fårse hur det blir med träningen ikväll. Annars har man ju alltid skolgrejer att jobba med. Ha en fin dag!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0