onödigt inlägg om allt som ingen bryr sig om

Gick till skolan och kände att det här ska nog bli en bra dag. Nu ska jag vara positiv. Möter naturarna i kapprummet. De var påväg till skogen tittar på mig och skrattar "Hanna vad gör du här?" Jag tänker att de bara vill driva med mig för att jag är i tid så jag svarar malligt "jag ska till skolan!". De skrattar igen och säger "Du börjar klockan 10, läste du inte på tavlan igår? Engelskan är inställd" "NI SKOJAR MED MIG?!" "HAHAHAHA nej"
Nu har i och för sig en timme redan sprungit iväg med Jessie J. Lyssna på den tjejen, grym röst!
Folk frågar fortfarande "Hur går det med pojkvännen?" inser att jag kanske är dålig på att hålla folk uppdaterade haha. Det har inte funnits någon pojkvän sedan i våras. Så nu vet ni.
Nu börjar klassrummet fyllas på, känns inte så ensamt längre.
Om ni undrar vad som hände med Ola Lindholms anklagelser för att ha tagit kokain, read this. Breaking news! Haha jag som trodde att han typ skulle skickas till alcatraz eller något eftersom det har uppmärksammats så extremt.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Någon frågade senast igår "hur går det med flickvännen Isac?" ojoj!

2011-09-13 @ 17:12:13
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0