what would I do without you


Ayia Napa, Cypern juni 2011
Vaknade halv 11 av att mamma kom hem, skrek på mig att det minsann var dags att gå upp. Hon hade köpt hem frallor och räkröra, precis det som jag älskar. Så mycket trevligare att äta frukost tillsammans med någon i lugn och ro än att stressa i sig en äcklig macka fem minuter innan det är dags att dra. Nu börjar min andra och sista fredagslektion gå mot sitt slut. Mamma har lovat att ta bilen upp och gå en runda på stan med mig. Våra garderober har senste tiden varit ständiga klagomål. Hoppas på lite förnyelse nudå. Mamma är så bra, vi hade en tid innan då vi bara skrek på varandra 24/7 men nu kan vi faktiskt ha normala samtal och umgås med varandra. It's a part of growing up I guess. Jag börjar känna mig vuxen på nått sätt, lite läskigt. Nej nu ska hämta mamsen innan hon springer vilse i stora staden Hässleholm. Ha en fin helg kompisar!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0