är det såhär det känns att va lycklig, de e inga problem


Jag är så glad och så trött! (ursäkta för dåligt bloggande och webcam-bilder men tiden räcker inte till och sånt där ni vet) Jag har haft värsta ångest över att jag fyller 18 år på en söndag och att jag inte ska fira annat än med släkten. Jag hade förväntat mig att det skulle bli världens tråkigaste födelsedag, en helt vanlig dag och jag fyller 18, det borde man ju ändå uppmärksamma lite men ikke. Men så idag efter ungdomsmötet i kyrkan drar bandet igång och spelar "ja må hon leva", alla blickar vänds mot mig och alla fina människor sjunger med högt och ljudligt. Festligheterna slutade inte där utan folk hade köpt presenter och blommor och helsingborgsgänget hade bakat kladdkaka endast för min skull. Alla presenterna var så klokrena och gulliga. Fatta vilken fet egoboost det är med så mycket uppskattning och uppvaktning! Det är jag definitivt inte van vid men roligt är det. Nu gör det inget om min födelsedag på söndag blir alldeless urtrist och gåtrist för min fredag var minsann alldeles alldeles underbar och det kommer jag leva länge på! Godnatt och puss på er allesammans!


Kommentarer
Postat av: matina

- Härligt! Jo de är bra tack:)

2012-04-15 @ 09:55:18
URL: http://justmatina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0