tro det eller ej


Det är sant att Cattyz och jag kände oss för coola för att hänga med halva vår klass under mellanstadiet. Det är sant att vi hellre umgicks med killarna som slogs nere vid gungorna än de andra som suktade efter fotbollskillarna. Det är sant att vi hade mer häng än killarna som faktiskt var tillräckligt coola för oss. Det är sant att jag senare kallades för Hanna Häng. Det är sant att vi struntade i att lämna in våra mobiler till fröken  för att sedan under rasterna gömma sig bakom gympahallen och lyssna på Holly Dolly. Det är sant att jag hade permanentat håret i sexan.
 
Idag hade jag inga planer alls så jag gjorde en chansning och smsade min gamle gode vän Cattyz och hon var hemma. En stund senare kom hon över och vi tittade på King Arthur. Fast mestadels pratade vi om vad som händer i våra liv just nu och vad som har hänt genom åren. En hel del må jag säga! Vi har varit buddies sen förskolan och det händer rätt mycket på 12 år. Känns gött att kunna träffas emellanåt och "catch up". Jag gillar Cattyz väldigt mycket och barndomsvänner vill man ju ha kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0