have yourself a merry little christmas

Ännu en julafton har gått till ända. En väldigt bra sådan. Att slappna av och ta dagen för vad den är verkar tydligen ge bättre resultat än höga magiska förväntningar. Min kära lilla familj lyckades pricka av varenda liten punkt som jag klottrat ner på önskelistan, bra jobbat! Som vanligt åt jag alldeles för mycket julmat, samma visa varje år. Är fortfarande riktigt mätt. Den tighta klänningen har bytts ut mot rymlig skjorta och strumpbyxorna ersatts av tights. Nu sitter jag här för mig själv och myser i mina nya i inneskor och bara ler åt livet.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sååå snuuuugg!

2012-12-28 @ 23:38:58
URL: http://veronikawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0