februari kom igen, ge upp!

Känns som att jag borde skriva något. Uppdatera, ta en bild. Försökte ta en webcam-bild men det är så tråkigt med bilder på mig. Jag är så trött på det. Ni vet, man kan lära sig hur man ska ta en bild för att man ska se så mycket snyggare ut. När jag ser alla bilder på mig som folk har kommenterat tänker jag "Men det där är ju inte jag". I verkligheten är jag inte alls sådär snygg, mitt hår är inte alls sådär fint, jag är knappast sådär smal och jag har definitivt större kinder i verkligheten. Så ingen egobild idag, det hade ändå bara tröttat ut er. Inte har jag haft inspiration, tid eller lust till att ta någon annan ordentlig bild, nej. Det jobbiga är att nu kommer skolan dra igång på riktigt igen, vi har haft det ganska bra sen jullovet men nu....nuså! Näe jag orkar inte med det här, känner mig helt gråtrist och dammig och gammal och tråkig och....alldeles...alldeles....näe du inte underbar här inte! Dålig sömn och återkommande illamående gör inte saken bättre heller, lite vår hade suttit fint (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0