2012

Jag vill klä mig i fina slappa klänningar med söta strumpor upp till knäna. Låta håret slänga fritt sådär busigt rufsigt. Jag vill skratta tills jag får magont, helst varje dag. Jag vill lära mig nya saker och upptäcka ännu lite mer av världen utanför. Jag vill springa runt i för stora skjortor och slitna jeans, bara vara. Låta vinden blåsa luft i mina lungor. Le vill jag göra, hemskt mycket, mot alla nästan jämt. Jag vill inspirera och älska mera. Jag vill börja springa, långt mycket längre. Känna pulsen banka. Dansa på bryggor i sommarnattsljus och köra på landsvägar med hög 60-tals musik med mitt alldeles egna körkort. Jag vill ta körkort. Fylla arton och bli någon slags kvinna. Bli vuxen på nått sätt men ändå vara jag. Klara av alla kurser och ändå ha tid till bjuda vänner på hemmabakade bullar. Jag vill leva mer för Gud, låta ljuset reflekteras. Spränga gränser och bara vara ung. Göra ännu fler misstag men kanske ytterligare fler framsteg. Lära känna mig själv lite till. Jag vill ge mer, lyssna mer, vara en bättre vän. Bli kär, sådär på riktigt. Gå på känslan och lita på magen. Jag vill gå långa promenader och ha livliga diskussioner. 2012 come on.


Kommentarer
Postat av: Mällish

Denna bilden är speciell, men du är så fiin! ;*

2012-01-08 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0