det går för fort, allting snurrar snälla stanna upp

Jag snodde lite bilder från Vewes facebook men kände att det var okej eftersom jag har varit delaktig i fotograferandet. Så här kommer lite bilder från UNITE12, dock inte bilder från själva nyårsafton det får komma senare i ett annat inlägg.

goa gubbar och gummor på väg upp!
¨
värsta fetescenen var uppriggad i Jönköpings pingstkyrka, ascoolt


lunchdax på Coffeehouse by George

Erikshjälpen hade fixat en grymt snygg modevisning och snyggveronika var såklart med!

På promenad genom stan, shalalalaalalalaaa
Fast dessa bilder visar bara upp det ytliga, det som gjordes endast för att det är kul. Maten, ljussättningen, modevisningen, konserterna, det var inte därför över 1000 ungdomar samlades i Jönköping över nyårshelgen. De var alla där för att de tror på något större än sig själva. De tror på en Gud som är allsmäktig, godhet, kärlek, räddning, skapare och alldeles alldeles underbar. Utöver alla coola grejer så fick vi ordentligt med härlig undervisning, kristendom handlar inte om vad vi som kristna gör för Gud utan vad Gud redan har gjort för oss. Det är det som skiljer kristendomen från de andra religionerna, vi är redan älskade no matter what. This may sound creepy I know men du som läser det här är förmodligen inte främmande med att jag tror på det som står i bibeln och det här är ju trots allt min blogg. Hannas blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0