i'm only here for the people

Sitter i gammelfarfar Hugos gamle fåtölj, den mest underbara möbeln i hela världen och den har fått hedesplatsen: framför kaminen. Idag har varit en lång dag, väldigt lång dag. Mycket på gång just nu, vet inte hur jag ska få ihop allt men det är väl det som är charmen med livet. Man kämpar sig igenom dagar med både highlights och downspots och allt bara rullar på. Sen plötsligt sitter man där framför elden i Hugos gröna gamla fåtölj och reflektera över allt som händer. Reflekterar över vad som egentligen spelar roll och varför man gör allt det man gör. Idag har jag gjort saker som jag uppskattar med mig själv men också saker som jag önskar jag låtit bli, jag lär mig lite varje dag om vem jag vill bli eller vem jag är. Det tar en livstid att bygga upp en personlighet. Lite kvällstankar från en surfplatta som jag hatar att skriva på, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0