mitt enda och bästa boktips


Nej jag skojar inte, den här boken är egentligen allt du behöver för att ta dig igenom livet. Grejen är att det är ingen bok egentligen, it's the truth of life. From my point of view at least. Om du inte är någon van bibelläsare så börja inte med första mosebok för att sedan tugga dig igenom bibeln bok till bok utan börja med Nya Testamentet. De fyra första evangelierna är bra grejer, finns asbra bibelläsningsplaner att hitta som appar. Jag har ingen sådan modern telefon så jag kör på den gamla "bläddra-sidor-taktiken". Och faktum är att Bibeln är inte tråkig, visst vissa delar typ släkttavlorna är lite dryga men det är ju inte på släkttavlorna som kristendomen byggs. Joh 3:16 "Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde son för att den som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha ett evigt liv"
musik-om-gud-och-sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0