push

Hej. Jag har varit i skogen hela helgen, på läger. Därav inget bloggande men sjukt gött har jag haft det. Gud är god, ohyes indeed. Idag tog vi farväl av Gustav som flyttar uppåt...bortåt. Det kändes konstigt, hade liksom inte riktigt förstått det förrän idag att han inte kommer att vara här sen. Det kommer bara att vara vi, utan Gustav...det har legat en viss doft av vemodighet i luften hela dagen. Jag har varit sjukt glad dock men det är så mycket som händer just nu. Det känns lite tungt men något nytt är på gång. Förlåt för den här tråkiga uppdateringen men jaa jag gör som jag vill tyvärr och då blir det såhär tråkigt ibland. Ni är bra, tralalaa.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0