someday you gotta tell me what it's all about but for now we'll just play along with silly little faces and curious hearts


Vintersolens ljus flödar in i vårt lantkök, det är fint faktiskt. Men det är ännu finare utanför, jag ville så gärna ut och fota snön och solen och träden och allt vackra! Tvi fick jag, för jag har läxor att göra. Hade jag inte haft läxor så hade jag suttit och fikat med finaste Emma just nu, jag saknar dig Emma och jag har icke glömt dig! Mina läxor tar inte hänsyn till mina intressen tyvärr. Frågan är varför jag sitter här och skriver ett onödigt inlägg, borde lära mig att använda tiden bättre så nu struntar vi i det här och pluggar lite spanska istället, ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är lugnt min vän! vi får väl hitta någon annan dag :)

2012-01-26 @ 20:12:10
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0