spruckna läppar och kalla händer, kan inte sluta nynna på en låt med engelsk text "I wouldn't mind if you held me tight"


Finaste Ebba hade pysslat ihop söta elefantsmycken med bambuelefanter som historielärare Sofi köpt in från Thailand. Jag köpte ett par som nu dinglar i öronen. 50kr kostade alla smyckena och pengarna går till ett nytt golv på ett thailändskt barnhem. Om det är något som mitt program är väldigt bra på så är det sådana här grejer och jag är glad över att få vara en del av det. This is good stuff.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mel. in a big, big world



du är snygg, snygg, snygg

bara snygg snygg snygg

du är min min min

tyvärr inteeeeeeeeee



för du är kjell, kjell kjelles

du är kjell kjell kjelles

duu är kjelleeees

ohhh, baraa haaans

2012-01-11 @ 00:17:35
Postat av: Anonym

det var malin

2012-01-11 @ 00:17:55
Postat av: ebbaaa

Awe, de blev så himla fina på dig!

2012-01-11 @ 14:24:44
URL: http://pappskallarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0