today's someones birthday, someones wedding, someones funeral, someones breakthrough but to me today is just a day


mamma på vinterpromenad, Februari 2011
Förkylningen vill fortfarande inte ge med sig, åkte in till skolan för att skriva svenskprovet. Det gick bra och det gick fort. Klockan 10 var jag hemma igen med frallor till lilla mamma som också är sjuk. Vi fikade och bäddade sedan ner oss i soffan framför Coco avant Chanel, fin film, udda kvinna. Jag har nu rättat min uppsats för allra sista gången och skickat in den, äntligen! Nu fightas Friends och geografin mot varandra, jag tror friends vinner eller någon gammal disneyfilm....jag vet jag ligger efter eftersom jag missat en del i skolan nu men jag har faktiskt ingen lust alls till att jobba ikapp. Sådetså. Ni får ingen puss för då lär jag väl smitta ner er allihopa, men ha en fortsatt fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0