varm choklad och hårda vindar

make an avatar
Gick hem från bussen idag, det var kallt, regnigt, blåsigt och helt hopplöst. Jag gick och gick men kom ingenstans. Från bussen och hem är det knappt 2km. Jag var lite frusen när jag väl var hemma kan man ju säga så jag gjorde världens godaste varm chokladmjölk. Det är ganska mysigt att sitta med sin varma kopp, några tändaljus och bara lyssna på ovädret utanför fönstret, observera orden lyssna och utanför fönstret. Men vet ni vad jag ska faktiskt ta tag i min uppsats nu (jaa samma uppsats som jag tjatat om de senaste månaderna). Jag har försökt fly från den men nu slog det mig att slut-deadline är om typ två veckor. Så nu MÅSTE jag bli klar, PÅ RIKTIGT! Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0