heja sverige!


Här sitter jag och ler i pyjamas och mammas gamla munkjacka. Igår hade vi en liten mysig klassåterträff med halva gamla nian. Det blev mycket gamla minnen och folk var ungefär som de brukade. Kom hem vid 3-tiden inatt och Josseposse sov över. Vi åt frukost/lunch vid 12, hon var sen tvungen att dra hem och plugga. Känns rätt gött att jag är klar med plugg för det här året. Jag drack sedan kaffe med mamsen och pratade ett bra tag. Nu sitter jag mest här och ler. Ska nog snart göra något med mitt liv och fira Abbes 18års dag. Hoppas ni alla har go nationaldag och är lite extra tacksamma för att vi faktiskt lever i ett rätt bra land. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0