olive


På dagens schema stod som jag tidigare nämnt 4 timmars uppsatsskrivning i svenska. Jag är lite osäker på om jag höll mig till ämnet och om jag ens skrev rätt sorts text men efter två timmar hade jag fått ihop sex sidor och lämnade in. Jag har haft flyt i tidigare uppsatser och hoppas på det den här gången med! Eftersom jag sedan var fri att dra hem 10.15 tänkte jag att jag lika gärna kunde våldgästa farmor och farfar, det är ju ändå farmors födelsedag idag. Alltid lika mysigt att hälsa på dom. Farmor bjöd på goda kakor och jag hjälpte farfar med korsordet. Senare kom pappa och faster med kusin Emilia, då plockades tårtan fram. Egentligen äter inte jag sötsaker på vardagar men det går bara inte att åka till farmor och farfar utan att äta kakor, det skulle vara oartigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0